Početna Novosti Pametne naočale – servisna podrška na daljinu

Pametne naočale – servisna podrška na daljinu

Stručna pomoć iz daljine štedi vrijeme i novac. Stoga je KAM i BUS u prodajno-servisne centre uveo novu suvremenu tehnologiju.

Slika govori više od 1000 riječi. Koliko ste puta i u vlastitom poslovanju, opisujući problem u telefonskom razgovoru, pomislili „kad bi samo sugovornik mogao vidjeti o čemu pričam, bilo bi sve lakše“. Isto se događa i u servisnim radionicama. KAM i BUS servisna mreža osigurava punu podršku i popravak vozila korisnika. Ipak, uza sva školovanja koja serviseri prolaze, ponekad dođe do složenijih situacija kad trebaju stručnu pomoć servisne podrške. Dosad se problem pokušavao riješiti telefonski, a ako to nije pomoglo, stručnjaci iz servisne podrške odlazili su na teren i savjetovali lokalne radionice.

Kako bi se dodatno smanjilo vrijeme boravka vozila u radionici u slučaju kompleksnijih tehničkih pitanja, Odjel organizacije servisa uvodi i treću mogućnost – podrška na daljinu uz pomoć „pametnih“ naočala. Kamera pametnih naočala bilježi točno vidno polje mehaničara i slika se u stvarnom vremenu putem videopoziva prenosi do udaljenog stručnjaka. Pametnim naočalama upravlja se glasovnim naredbama pa serviser ima slobodne ruke za provođenje uputa stručnjaka i rad na vozilu. Tako se izbjegavaju mogući komunikacijski nesporazumi jer, uz glasovni opis problema, stručnjak može u realnom vremenu vidjeti situaciju o kojoj se priča te serviseru osigurati svu potrebnu dokumentaciju za popravak/dijagnostiku na zaslonu pametnih naočala i glasovno ga navoditi. Naravno, ako se procijeni da je potreban izlazak na teren, eksperti za servisnu podršku i dalje će u najkraćem mogućem vremenu doći u lokalni centar i zajedno sa servisnim djelatnicima pronaći rješenje problema.

Rješenje za podršku na daljinu povećava učinkovitost popravka i servisa. Putem stručne pomoći na daljinu problemi se u mnogim slučajevima rješavaju brže i eliminiraju se putni troškovi dolaska eksperta u lokalni servisni centar. Fleksibilnost stručnjaka kad je riječ o mjestu i vremenu ujedno optimizira planiranje resursa i zbog manjega gubitka vremena na putovanja, omogućuje rješavanje više lokalnih problema. Za korisnika to rezultira ukupnim poboljšanim iskustvom usluge zbog kraćeg čekanja i bržeg povratka vozila u radni pogon.

Novosti