Teiler kočione čeljusti
Originalne reparirane kočione čeljusti nove robne marke Teiler za kamione, autobuse i prikolice - za obnovu kočionih čeljusti troši se višestruko manje sirovina u odnosu na proizvodnju novih te se u procesu obnove smanjuje nastanak emisija ugljikova dioksida CO2 za čak 70% u odnosu na proizvodnju novog proizvoda.
Usluga uključuje:
- Reparacija kočionih čeljusti proizvođača Knorr-Bremse, Wabco, Meritor (Lucas) i Haldex
- Velik izbor repariranih čeljusti za sve marke teretnih i priključnih vozila
- Jamstvo na popravak 12 mjeseci
- Brza i sigurna montaža te najbolji omjer cijene i kvalitete
- Mogućnost otkupa stare čeljusti
Pravovremena obnova – efikasna i sigurna
Na području transporta i logistike pritisak konkurencije je izrazito visok, zbog čega troškovi popravaka i održavanja vozila te njihove uštede imaju značajnu ulogu.
Reparirane kočione čeljusti sigurne su u prometu za sve vrste vozila – autobuse, kamione i sve vrste (polu)prikolica, uključujući i prikolice starijih generacija.
Reparirane kočione čeljusti marke TEILER pokrivaju sve modele gospodarskog i teretnog programa uz jamstvo 12 mjeseci, jednako kao i nov proizvod.
Od 2010. godine susrećemo se samo s pozitivnim iskustvom u obnavljanju kočionih čeljusti te jamčimo kvalitetu i sigurnost po najpovoljnijim uvjetima.
POZITIVAN UČINAK
- Pouzdanost uz pružanje visokokvalitetnih usluga
- Skraćeno vrijeme čekanja uz efikasnu dostavu već uspostavljenim lancem distribucije
- Konkurentnost prezentirana kroz vrhunsku kvalitetu po prihvatljivoj i povoljnoj cijeni
- Doprinos očuvanju okoliša, obzirom da se za obnovu kočionih čeljusti troši višestruko manje sirovina u odnosu na proizvodnju novih te se u procesu obnove smanjuje nastanak emisija ugljikova dioksida CO2 za čak 70% u odnosu na proizvodnju novog proizvoda
Prednost odabira proizvoda marke TEILER je u samom postupku reparacije. Cjelokupan postupak je raščlanjen u faze i svakoj se navedenoj fazi pridodaje jednaka važnost te je stručno osoblje odrađuje na najprofesionalniji način koristeći specijalne namjenske alate. Kočiona čeljust se kompletno rastavlja, a svi se dijelovi čiste u rotacionoj perilici kako bi se uklonila sva nečistoća i masnoća s dijelova
i kućišta. Tek nakon tog postupka, kućište se pjeskari. Postupkom pjeskarenja i lakiranja čeljust je i vizualno i kvalitativno u potpunosti obnovljena.
Postupak reparacije:
1.TEMELJNO ISPITIVANJE
Prilikom primitka neispravne kočione čeljusti čini se procjena stanja te defektaža kvara i pripremaju se novi dijelovi koji će se ugraditi.
2.DEMONTAŽA
Rastavljanje pomoću specijalnih alata uz mjere opreza za sprečavanje deformacije i oštećenja dijelova čeljusti uz zadovoljene propise sigurne zaštite na radu.
3. ČIŠĆENJE I ODMAŠĆIVANJE
Kućište i dijelovi se najprije čiste u rotacionoj perilici da bi se temeljno uklonila prljavština, masnoća i hrđa.
4. PJESKARENJE I LAKIRANJE
Nakon detaljnog čišćenja i odmašćivanja, čeljust se pjeskari kako bi se s kućišta u potpunosti skinula sva hrđa i stari lak koji se nalazio na čeljusti. Zatim se lakira i suši.
5. TESTIRANJE I ZAMJENA DIJELOVA TE SASTAVLJANJE
Dijelovi čeljusti se testiraju, potom se sve neispravne i dotrajale komponente zamjenjuju novim originalnim dijelovima.
6.KONTROLA
Svaki reparirani proizvod u našem pogonu prolazi iste razine kontrole kao i novi tvornički proizvod, što obuhvaća testiranje na tlak simulacijom kočenja u vožnji kočionim cilindrom te kontrola senzora istrošenosti kočionih obloga.Da bi se iz stare kočione čeljusti dobio novi proizvod potrebno je 3 do 4 sata, koliko traje čitav postupak. Ukoliko sve funkcionira pravilno, čeljust dobiva svoj identifikacijski broj i kod na koji se veže jamstvo u trajanju 12 mjeseci.
Radi utvrđivanja modela i cijene reparacije kočione čeljusti na vašem vozilu, obratite se našem stručnom osoblju u našim centrima u Banja Luci, Doboju i Sarajevu.