Početna Novosti Usluga reparacije kočionih kliješta

Usluga reparacije kočionih čeljusti

KAM i BUS nudi uslugu reparacije i prodaje repariranih kočionih kliješta za teretna vozila, prikolice i autobuse. Reparirana kliješta spremna za prodaju i ugradnju nalaze se na lageru u Doboju. Ukoliko određenih kliješta trenutno nema na stanju, rok isporuke je 3 dana.

Usluga uključuje:
- reparaciju kočionih kliješta proizvođača Knorr-Bremse, Wabco, Meritor (Lucas) i Haldex
- garancija na popravak kočionih čkliješta u trajanju 12 mjeseci
- montažu kočionih kliješta na gospodarskim vozilima
- prodaju repariranih kliješta za sve marke teretnih i priključnih vozila
- mogućnost otkupa starih kliješta

Postupak reparacije kočionih kliješta

1. Zaprimanje kliješta i defektaža
Prilikom primitka neispravnih kočionih kliješta radi se defektaža kvara, kliješta se rastavljaju i pripremaju se novi dijelovi koji će se ugraditi.


2. Čišćenje u rotacionoj praonici
Nakon rastavljanja, kućište kliješta stavlja se u rotacioni uređaj za pranje dijelova, gdje se temeljito čisti od masnoća i hrđe. Postupak traje 15 do 20 minuta.

3. Pjeskarenje
Nakon detaljnog čišćenja i odmašćivanja, kliješta se pjeskare gdje se s kućišta skida sva hrđa i stari lak koji se nalazio na kliještima. Vrijeme pjeskarenja je u prosjeku 60 do 90 minuta po kliještima zajedno s nosačem.

4. Lakiranje
Nakon pjeskarenja, kliješta se lakiraju i suše. Postupak lakiranja i sušenja traje oko 30 minuta.

5. Izmjena dijelova i sklapanje
Sljedeći korak je sastavljanj ekliješta sa svim potrebnim novim dijelovima ili zamjenom dijelova koji su neispravni.

6. Provjera
Kad su kliješta sastavljena, provjerava se funkcionalnost kliješta i da li je senzor istrošenosti obloga ispravan. Ukoliko je sve u redu, kliješta dobivaju svoj identifikacijski broj na koji se veže jamstvo u trajanju 12 mjeseci.

Kompletan postupak traje u prosjeku 3-4 sata.
Prednost ovakvog postupka reparacije jest da se kočiona kliješta kompletno rastavljaju, svi dijelovi se čiste u rotacionoj praonici kako bi se uklonila sva nečistoća i masnoća s dijelova i kućišta, te se nakon toga kućište pjeskari. Postupkom pjeskarenja i lakiranja kliješta su u potpunosti obnovljena, vizualno i u razini kvalitete kao nova.

Novosti